Maersk Intermodal Lok: Kato 176‑9241 – BNSF SDP40F “Maersk Sealand” Wagen: Kato 106‑6198 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6198 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6198 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6198 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6198 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6199 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6199 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6199 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6199 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6199 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6198 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6198 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6198 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6198 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6198 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6199 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6199 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6199 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6199 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Kato 106‑6199 – Maersk Gunderson MAXI‑I mit zwei Containern “Maersk” Technische Daten: 1 Lokomotive 20 Wagen 2117 mm LüP Seiten-Aufrufe: 1.351